sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

we can do it

En oo valehtelematta ikinä shoppaillu niin paljon ku eilen. En koskaan; kaikki te jotka mut tunnette, niin tiedätte varmasti minkälainen suhde mulla on intohimoiseen tavaroiden keräilyyn. Sitä ei nimittäin juuri ole... :D No, eilenpä oli. Satasia paloi kunnon tahdilla, eikä nyt puhuta edes zlotyistä. Huhheijjakkaa! Ei muutako siivoamaan ku täältä pääsee, kylä näino.

No, ostoksia voisin kuvata vaikka Norjassa ku oottelen jatkolentoa suomeen. Mulla on yö aikaa siellä ni mikäs sen parempaa tekemistä! Oon löytäny vaikka mitä vallan siistiä. Sain myös Jenniferiltä mekon, mekon joka mulla oli päällä ku mentiin viininmaistiaisiin Pariisissa. Se on ihan uskomattoman nätti ja jouduin jankuttamaan sen vastaanottamista vastaan ainaki 20 minuuttia, koska tiedän että se on Jenniferillekin rakas rääsy. Se oli kuitenki sitkeästi sitä mieltä, että mekko sopii mulle paremmin ja lopulta se jäi sit mulle. Oi pojat, rakastan rääsyjä!

Kävin myös eilen hakemassa pizzan mun lemppari-intialaisesta. (kyllä, ne myy myös pizzaa!) En oikeen tienny minkä kokonen on hyvä, joten otin medium-kokoisen. No, ku ne lätkäs sen lootan mun pöydälle, en voinu muuta ku alkaa nauraa hysteerisesti. Se loota oli ihan älyttömän valtava, ihan hillittömän kokoinen! Naurusta täristen nostin lootan käsiini, mut se oli niin leveä että en voinu pitää edes kiinni lootan sivuista, vaan piti tasapainotella siitä lootan alta. Mä en mahtunu mistään ovista ilman että piti laittaa se pizza poikittain... :D Se oli lisäksi niin painava, että matkalla hostellille jouduin pitämään ainaki neljä käsienlepuuttelutaukoa. Ja totta kai tää koko lysti maksoi vain noin 6e, 25 zlotya. Ihan uskomatonta!

Ku natustin pizzaa naamariin sängylläni, ni mun viereiseen sänkyyn majoittautui irlannissa asuva brassityttö. Se alko vaan höpöttää mulle, ja mä sit en tapani mukaan nähny syytä olla höpöttämättä takaisin. Sit mä huomasinki jo kohta, että istuttiin molemmat mun sängyllä syömässä pizzaa ja puhumassa ihmissuhteista. Nopeaa on toiminta! Sovittiin sit, että tänään mennään kierteleen Krakovaa yhdessä, ku mullaki on oikeastaan.... ööh, kaikki näkemättä. :D

Ai niin, kerrottakoon vielä. Ku istuin huoneessani, ni sinne tuli kaks niin stereotyyppistä amerikkalaisnarttua ku vaan voi olla. Jumalauta, mie vain kykenin moljottamaan niitä ja niiden käytöstä suu auki. Täällä hostellissa on menny monesti sängyt sekaisin, ku respassa annetaan uusille naamoille jo varattuja sänkyjä. Nyt ku ne nartut tuli hostelliin, ni ne teki pikaisen huomion: JOKU NUKKUU MUN SÄNGYSSÄ! No, sen päänartun sängyssä nukkuva tyttö oli just sillon suihkussa, joten se narttu vaan heitteli sen mimmin kamat johonki ja julisti ihan vitun kovaan ääneen ylimielisesti miten häntä ei kiinnosta, sänky on nyt hänen, sama mitä tapahtuu. Sit ku se mimmi tuli suihkusta, tää päänarttu makoili sen sängyssä ku joku naarasleijona ja katteli kopeasti miten se suihkumimmi keräili kamppeitaan mistä sattui löytämään. Lopulta se suihkumimmi selvitti respasta, että jollekin on sattunut virhe, mut kukaan ei oikeen tienny kelle. Lopputulos oli se, että suihkumimmi nukku kaverinsa kans samassa sängyssä.

Mie aina luulin, että nuo stereotyypit on jo jokseenki kadonnu maailmasta tai että ne tajuais ainaki pysyä jossaki piilossa, mut ei. En oo nähny tuollaista menoa sit Mean Girlssien :D Toisaalta aika mieletöntä. No, onneksi mun jenkki on niin ihana, että muista viis. Tosin mä epäilenki sen olevan toiselta planeetalta, enkä amerikasta...

No, mäpä lähden nyt etsiin käsiini sen hölöttävän ihanan brassitytön. Aika nähdä tultasyöksevä lohikäärme!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti