maanantai 4. huhtikuuta 2011

tässä minä taas, hei

mun reissupäiväkirjan pito jäi samalla tapaa unohduksiin ku mun menneisyys reissussa. tiedostin kummatkin faktat, mutta en jaksanut tehdä asioille mitään. rakastan kokea ja nauttia hetkessä, en yleensä jaksa mässäillä hyviä fiiliksiä liukuhihnamaisesti uudelleen ja uudelleen. niinpä pääosa reissusta on nyt mun päässä, ei täällä internetin ihmeellisessä maailmassa. no, tuli nähtyä espanja (pari kk), skotlanti (pari vk), ranska (pari kk) ja ruotsi (pari tuntia :D). hetkeäkään en vaihtaisi.

toisaalta, mä en ois juuri mitään voinutkaan tänne kirjoittaa suoraan sellaisena kuin asiat tapahtuivat koko ajan. sen sijaan että mä olisin kertaakaan esimerkiksi kivunnut eiffeliin mä makasin sen kyseisen tornin alla mun uuden kaverini päällä, join viiniä ja ostin ruusuja ohikulkevilta kauppiailta. tämä oli vaan yksi esimerkki. mun reissussa ei tainnu kertakaikkiaan tapahtua mitään kerralla painokelpoista. sensurointi on nynnyille. :D

ehkä mä joku kaunis päivä ripottelen kaikkia juttuja kaikkialle. nyt musta tuntuu, että oon hiljaa ja naureskelen välillä oulun kaduilla kävellessäni kaikelle mitä olen nähnyt.

niin, ja varasin lennot puolaan. sinne on lähtö sunnuntaina. minä rakastan minua.

1 kommentti: