sunnuntai 17. lokakuuta 2010

ympäriinsä

Olenpa ollut kauan hiljaa. Onneksi en konkreettisesti, vaan lähinnä täällä blogissa. Miksi? En tiedä. Elämä on verottanut, olen ollut kiireinen ja "kiireinen". Lähinnä olen nauttinut elämästä ja käynyt koneella vain ajoittain tarkistamassa, ettei Venäjä tai Ruotsi ole sattunut valtaamaan Suomea. Valitettavasti ei.

Kuukauden aikana oon ollut vaikka missä. Granadassa, Cordobassa, Sevillassa, onpa tullut myös piipahdettua Betlehemissä. Hähä! Oon välillä kirskutellut hammasta ihan urakalla - mitä vittua, tää aika loppuu päivä kerrallaan ja kohta mun on lähdettävä taas! Ku oon jättäny jäähyväisiä, oon melkein itkenyt bussissa ikävääni - mut onneksi viereen on istunut aina joku juttutoveri, ja kyyneleet on kuivuneet pään sisään.

Tuskin maltan odottaa täältä kotiutumista perkeleen hyytävään suomeen. Ihmiset päivittää taas vaihteeksi statuksiaan lumisateesta ja meikäläinen puree kieltä turhautumisesta ja vitutuksesta. Arvaatteko paljonko mua kiinnostaa vaihtaa nää flipflopit talvisaappaisiin? Jep. You got it.

Tiistaina se kuitenki tapahtuu, kun suuntana on Edinburgh. En tiiä miten paljon mua lämmittää se, että kaupunki on mukava, ku rinkassa on ainoastaan t-paitoja ja läpsyt. Äääääää. No, ainakaan mulla ei oo vielä lentoa kotiin. Ei vaikka rahat on lopussa. Ei kiinnosta. Ja hyvä niin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti