keskiviikko 16. marraskuuta 2011

koiruuksia, rrräyh

Oon välillä aika pitkiäkin aikoja flegmaattinen ja paikoillani, vähän niin kuin joku mullassa elävä bakteeri tai vastaava. Mut sit ku joku tulee sillä kukkalapiolla siihen hosumaan ja saa mut aktivoitumaan ku joudun kosketuksiin hapen kans, niin siitä ne rattaat lähtee pyörimään.

1. Irtisanouduin työpaikasta numero 1.

2. Irtisanouduin myös työpaikasta numero 2. Tän työpaikan pomo lähettää mut kuitenkin joulukuuksi töihin erääseen suosittuun suomalaiseen lomakeskukseen ja siitä tulee varmasti taas mahtava reissu. Kahdesti oon jo hiimaillu siellä ja aina yhtä tyytyväisenä!

3. Kohdan kaksi reissusta tulee mahtava reissu myös siksi, että hankin hetken mielijohteesta toisenkin työn itselleni sieltä suositusta lomakeskuksesta :D Musta tulee siis joulukuuksi myös matkaopas ja tarjoilija. Hakuajatki oli kuulemma jo jotakuinkin päättyneet, mut uhkail.. puhuin itseni sinne siitäkin huolimatta. Olen todella innoissani; pääsen töihin joissa tiedän olevani loistava! (enkä nyt viittaa tuohon tarjoilijanpestiin. viimeksi kun olin töissä tarjoilijana, kaadoin mm. kuusi lasillista skumppaa syntymäpäiväseurueen päälle. minkäs teet kun tarjotin heiluu ku kädet heiluu ja siellä ravintolassaki tuuli niin maan perkeleesti...!)

4. Olen saanut opinnäytetyöni tutkielma-osuuden valmiiksi. 37 sivua ja ohjaava opettajakin onnitteli jo. Enää vain matkareportaasin naputtelu, ja sekin on 80% valmis. Uskomaton fiilis.

5. Irtisanoin kämppäni. Joulukuun lopussa mä olen virallisesti koditon ja työtön - ja valmis.

Niin, valmis mihin? Kuulkaa; seikkailuun, ystävät ja toverit. Siihen genreen missä mä olen loistava ja täysin omassa lajissani! ;) Seikkailuun ja sekoiluun.

Palataanpa myöhemmin astialle. Nyt harrastan hieman flunssaa.

2 kommenttia:

  1. Tämä kaikki on jotain niin huikeaa! Onnitteluni <3

    VastaaPoista
  2. Enemmän ko siistiä! Millon keität tortut meikäläiselle?

    VastaaPoista