tiistai 25. lokakuuta 2011

aamu tai yö, who cares - I DO!

Kello on 06:07, oon tullu töistä kello 23. Nyt oon menossa sinne taas. Meinasin jäädä käsipyyherullien päälle nukkumaan, mut sit tajusin että oma tyyny ois kiva. Ehkä ens kerralla! Miten mulla on sellainen olo, että mä vietän enemmän aikaani töissä ku missään muualla? No, tän aamuvuoron tähden mulla on ensimmäinen vapaailta ehkä ikinä, joten aion illalla mennä kellumaan uimahalliin ihan silkasta pystymisen ilosta! Tai sitten uppoamaan, mut katotaan miltä se siellä tuntuu.

Mulla on myös tänään palkkapäivä, joten palkitsen itseni "oot sää kyllä vitun hyvä työntekijä"-palkinnolla iltapäivällä. Sitä ennen pitää heiluttaa vähän sutturaa. Kerron sit miten kävi; ansaitsinko ees omaa palkintoani.

Mun mielestä tiistait on turhia, ja ne vois poistaa kalenterista. Mun mielestä "se päivä joka viikoista katosi" ois huomattavasti mielenkiintoisempi ku nää paskat "ikinä mitään kivaa ei tapahdu TIISTAIna"-päivät. En usko että tää päivä on poikkeus. No, lähdenpä kattoon todellisuutta silmiin. Ja voihan helvetti mikä virnistys sillä on taas päällä...

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä Terhi, kyllä se stokka vielä palakittee!

    VastaaPoista
  2. Tuota... Ei se kyllä palakitte ja nää tiiät sen :DD mutta ehkä tuon opparin raapustaminen palakittee! (epäilen sitäkin)

    VastaaPoista